Christmas Countdown

tirsdag 3. august 2010

Vineske

Se hva jeg fant da jeg var innom Vinmonopolet...
SMÅ poser med vin, ett glass pr pose :)
Det er mulig de har eksistert lenge, men jeg er liksom ikke så veldig ofte innom slike butikker og ser over sortimentet...
Jeg så liksom muligheten til å dekorere disse til "bare en liten oppmerksomhet".
Siden jeg kom hjem fra ferie har jeg målt og klippet og limt (og svettet og stønnet), for å finne en måte å pakke dem inn på.
Esken under må vel sies å være en "prototype", som må jobbes mer med for å bli helt fornøyd...
Om noen har sett ideer til dette på andre blogger, eller har laget fantasifulle "innpakninger til disse, blir jeg veldig glad om de kan legge igjen en link :)


...synes, på en måte, "Willow dancing" passer litt...







6 kommentarer:

  1. så flott og smart liten gave =) Hva kostet det for en sånn liten pose vin ?? Kjempegøy... sånn vil jeg også ha =) !! Synes den eska var knallfin, VÆÆÆÆR SÅ SNILL OG LEGG UT EN MAL =) =) =)

    SvarSlett
  2. Mener den kosta ca en 30-kroning. Skal prøve å legge ut malen i løpet av helga, må bare en snartur til Sandnessjøen først :)

    SvarSlett
  3. Denne var skikkelig stilig!Og du har nok funnet det perfekte stempeltrykket til denne typen eske,ja:)
    Så koselig at du vil følge bloggen min♥
    Har linket til bloggen din også:)

    SvarSlett
  4. Så flotte esker! Dette ble kjempefint og for en knall idé :-) Stempelmotivet er perfekt!

    SvarSlett
  5. Fpr en perfekt ide!!! Slike "vinposer" har jeg aldri sett før og så smart at du har laget esker til de!!!

    Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  6. I wanted to compose a quick note in order to appreciate you for all of the precious tactics you are giving here. My considerable internet lookup has at the end been paid with good ideas to share with my close friends. I 'd suppose that many of us readers actually are quite blessed to be in a magnificent place with many special individuals with beneficial methods. I feel quite blessed to have encountered the web pages and look forward to many more brilliant minutes reading here. Thank you again for a lot of things.

    SvarSlett