Christmas Countdown

torsdag 5. august 2010

Heddas kort

Hedda (9 år) hadde veldig lyst til å lage et kort til ei utfordring, så jeg hjalp henne rundt i blogverdenen til ho fant ei skisse ho syntes så grei ut å jobbe etter.
Skissa fant vi hos Sweet Stampin Challenge.
Deretter fant ho fram sine papirsaker og satte i gang. Hva ho egentlig har brukt av materialer har jeg ikke helt oversikt over, bortsett fra Magnoliastempelet og at ho brukte ProMarkertusjene mine...
Ho hadde det riktig så koselig mens ho holdt på, og jeg synes det var ordentlig koselig at ho hadde lyst til å være sammen med meg :)
***
My daughter Hedda (9 years) wanted to make a card for a challenge.
At Sweet Stampin Challenge we found a sketch that she thought looked allright to work after.
She then found all of her own things and started working.
What kind of materials she used I really don't know. I know that she coloured the Magnoliastamp with my ProMarkers...
She seemed to have a really good time working at the card, and I sure loved to have her with me.
Here's her card to this weeks challenge at Sweet Stampin Challenge:

3 kommentarer:

  1. Så dyktig jente du har:)
    Herlige mønsterark og flott fargematch:)

    SvarSlett
  2. Great take on the sketch!!
    Love the dp!!

    Thanks for playing at sweet stamping xx

    SvarSlett
  3. Du kan fortelle Hedda at hun lager ordentlig flotte kort !! Dette var fint, og flott fargelagt :-)
    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, et setter jeg pris på :-)

    SvarSlett