Christmas Countdown

mandag 9. august 2010

Bursdagskort

Utfordring #33 hos Sketchy Colors

Hedda (9år) har igjen vært på leting etter ei skisse for å lage et kort for å være med i ei utfordring (jeg er redd ho holder på å bli hekta). Denne gangen fant ho skissa hos Sketchycolors.
Det vil si; det første ho bestemte seg for var stempelmotivet ho ville bruke, det bestemte ho seg for allerede i ferien, da ho insisterte på å kjøpe det!
Jeg synes ho har blitt riktig flink etterhvert. Så lenge selve kortene er ferdig kuttet, gjør ho resten selv, og har fullstendig oversikt over hvilke stempelputer som skal brukes til hvilket formål, og hvilket papir ho skal bruke om ho bruker tusjer eller blyanter...
Jeg tror jammen ho har bedre oversikt enn meg over hvilke designpapirer jeg (vi) har også :s
Derfor er det vanskelig for meg å kunne sette opp noen liste over hva ho har brukt, og å sette opp en slik liste mens ho lager kortet har ho ikke helt sans for enda...
MEN - stempelet ho har brukt er hvertfall Doraline -Sorry fra Motivet.

4 kommentarer:

  1. Seriøst? Gjør hun alt dette selv? Hun er jo kjempeflink! Dette er det eneste stempelet fra denne serien jeg har, men må innrømme at jeg sliter med å få brukt det. Å embosse det på innsiden var jo utrolig smart da! Du får hilse Hedda og takke for inspirasjon!
    Og tusen takk til deg for veldig koselig kommentar inne hos meg!
    Ha en herlig uke!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort i lekre farger! Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til :)
    Ha en flott dag!
    Klem , Lena K

    SvarSlett
  3. Jeg er målløs..
    Og motløs, jeg har ikke sjans til å lage noe som er i nærheten av dette.
    All ære til Hedda, og selvfølgelig mora som har lært henne..

    SvarSlett
  4. I enjoy you because of all your hard work on this web page. My mom delights in doing internet research and it's easy to see why. My partner and i hear all of the compelling means you convey advantageous guidance by means of the blog and as well as invigorate contribution from other individuals about this matter so my girl is in fact becoming educated a lot of things. Enjoy the remaining portion of the new year. You are carrying out a fabulous job.

    SvarSlett