Christmas Countdown

tirsdag 1. november 2011

Black and Green Christmascard

This was a tough one, and I've used quite some time to finish it... I started it actually as a project for a different challenge a time ago, but found it too difficult so I put it away.

Now there's a "Black challenge" going on over at Magnolia Stamp Lovers, and I really wanted to join that challenge, so I found my "old, neverfinished" card, and sat down to finish it.
I'm no good using black, in fact it is a colour that kind of scares me - so I chose to use black for the decorative elements in the card. I even found some black glitter (!) that I used on the big swirl.
I had to gold-emboss the greeting, just to make it a little cheerier for christmas, and to cheer more up; Tilda is (again) blowing glitter :)

Inside the card I used the same papers and almost the same layout as on the outside.

So - my black and green christmascard goes into these two challenges:
Magnolia Stamp Lovers - Black
Just Magnolia - Christmas is Coming


4 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig :D Tusen takk for innsperasjon!

    SvarSlett
  2. This is gorgeous sweetie love your colours and design, stunning thank you for joining us at JM/HS this week hugs pops x

    SvarSlett
  3. Så morsomt at du kommenterte CAS kortet mitt Lisbeth...Jeg innbilte meg at jeg hadde hørt sitatet ...Etter regnet synger fuglene før, men jeg koblet det ikke til BB :)) Nesten litt flaut, når man er norsklærer i tillegg...hehe!!! Må nesten skrive om det i bloggen :) Takk for opplysningen:)

    Ha en fin fredag!
    PS! Så flink du er med fageleggingen av Magnolia :)

    Angella

    SvarSlett
  4. Ser det går i julekort hos deg også :-)
    Selv liker jeg å bruke svart, men det er ikke alltid det passer, nei. Her fikk du det veldig fint til, og det passer jo godt både med grønnfargen og motivet :-)
    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett