Christmas Countdown

søndag 11. juli 2010

Sommerkort

Kortet jeg har laget til Skissebodens skisse #3 har jeg brukt en god del gamle papirer på, noen opp til 7-8 år gamle :) Bl.a. fra "The Paper Patch" og "bonnevie". Kartongen er som(nesten) alltid Bassill. Blomstene er fra Prima. Brads, bling og bånd er fra forskjellige steder. Jeg har ikke helt oversikt over disse tingene :s
Stempelet er fra Motivet, "Doraline" er farget med ProMarkers i fargene Satin, Sandstone, Ivory, Buttercup, Powder blue og Blush.
Tag'en er fra et eller annet kleskjøp, jeg har bare stashet den litt opp :)
Til en forandring har jeg brukt Spellbinders Standard Circles (LG) istedet for Labels Four (må visst pakke dem bort en stund, så jeg får prøvd noe annet).
Lim: 3D-puter og -tape, dobbeltsidig tape, limstift og flytende lim (Tombowmulti -KRISE, tom nå, uæææ)

4 kommentarer:

  1. Koselig kort, og så godt å få brukt opp litt av det vi har hatt liggende lenge på hobbyrommet.
    Jeg har brukt en del av restene mine, og papir som har ligget i årevis nå i det siste, men enda har jeg mye igjen : )
    Og gamle teknikker er det morsomt å bruke i kort hobbyen vår : )
    Ha en fin sommer!!
    Ps: da fikk du en ny følger også : )

    SvarSlett
  2. Herlig bidrag til skisseboden, flott løsnig på skissa. Nydelig det motivet ditt, lekkert pyntet overalt.
    Takk for at du deltar, klem linda:)

    SvarSlett
  3. et lekkert kort du har lagd, og en herlig ting å få brukt gamle ting ;-)
    takk for at du deltar hos skisseboden. klem pia

    SvarSlett
  4. This design is steller! You most certainly know how to keep a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it. Too cool!

    SvarSlett