Christmas Countdown

lørdag 13. mars 2010

Scrappepakke - hurra!

Endelig kom pakken fra Kortgleder, og se hva jeg har kjøpt!
( I tillegg kom en del stempler og andre "nødvendigheter")
Til venstre er en blomsterpunch, og til høyre en slags "embossingpunch" som passer til blomsten vi puncher ut. Genialt, hva? Nå kan jeg lage mine egne blomster av akkurat det papiret jeg vil :)
Først bare punchet jeg ut blomster (restepapir)...
...så puttet jeg den i den andre puncheren (vet ikke helt hva den kalles, jeg)...
...og trykker (ganske hardt, og ganske lenge)...

... og så blir de slik :)
Blomsten til høyre har jeg vætet (i kaffe :)) før jeg puttet den i punch 2. Jeg synes strukturen kom litt bedre fram da.

1 kommentar:

  1. Hmm it appears like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any helpful hints for inexperienced blog writers? I'd genuinely appreciate it.

    SvarSlett