Christmas Countdown

torsdag 18. mars 2010

Vinter

Jeg kjenner at jeg er grundig lei av vinteren nå!
Egentlig synes jeg det er veldig fint når det er snø - synes vinteren er ei fin tid - men SÅ lenge som den har vart i år er da helt uvanlig, hvertfall på Røst...
Slik så det ut en kveld da jeg kom hjem fra jobb (forsinka, uten å ha hatt vær til at flyet kunne lande :( )
Jeg og Sander laga snømann - koselig DET ihvertfall :)

... men jeg kjenner at jeg er klar for våren nå; småsko, skjørt, lyse farger og alt som hører med...

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder :-) Vinteren er virkelig vakker når man ser den som dette.
    Men deler din lengsel om vår!
    Ha en fin dag!
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Hi there! This is kind of off topic but I need some help from an established blog. Is it very difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about setting up my own but I'm not sure where to start. Do you have any points or suggestions? With thanks

    SvarSlett