Christmas Countdown

torsdag 18. februar 2010

Gaveeske


Malen til denne esken (og MYE annet) fant jeg hos på en blogg som jeg IKKE greier å finne tilbake til :(
Etter å ha printet ut malen og klippet den ut av kartong, var det bare å pynte den før jeg limte sammen sidene og bunnen (med dobbeltsidig tape OG lim).
Jeg har laget felter av kartong som jeg har svertet kantene på og satt pynten på før jeg festet dem til eskens sider. Blomstene har jeg sprayet med Glimmermist, og festet organzabånd bak.
Swirlene på eskens langsider har jeg embosset med kobberfarget embossingpulver.





2 kommentarer:

  1. Ka fin,sku gjerne prøvd me på den eska.tips til hvor du finner maler til esker og sånt....?

    SvarSlett
  2. Hi, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam feedback? If so how do you stop it, any plugin or anything you can advise? I get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.

    SvarSlett