Christmas Countdown

mandag 15. februar 2010

Heddas bursdagskake

Jeg fikk det nå til - på et vis, men det var jammen ikke enkelt!
Vi har feiret Heddas 9-årsdag i helga, og selvfølgelig ville ho SÅÅÅ gjerne ha Hannah Montana kake. Det må vel la seg gjøre, svarte jeg for mange måneder siden...
UÆÆÆÆ - jeg fant ikke forma hos noen av forhandlerne jeg bruker!
Da var det til for hånd, med tegning og maling! Selve motivet er henta fra et stempel, enkelt nok, men derfra til å få det stort og malt med sort konditorfarge på marsipanlokket var litt av ei utfordring...
Nåvel - både bursdagsjenta og (jente)gjestene var veldig fornøyde :)

5 kommentarer:

  1. Kjempetøff!! Så flink du har vært ,den her var jo helt rå.. :)
    Forstår veldig godt at de ble fornøyd med denne kaka ♥

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  2. Så stilig! Har du levert inn tegninga til konditoriet, som brukte det på samme måte som når en har bilder på kaker??

    SvarSlett
  3. Her er nok ingen konditorier her hvor jeg bor, så jeg måtte bruke sort penn med spiselig farge, til å tegne med, og sort konditorfarge til å male der hvor det ble for store områder til å farge med tusj. tror jeg tenker over hva jeg lover neste gang :S

    SvarSlett
  4. Howdy I am so excited I found your website, I really found you by error, while I was browsing on Aol for something else, Regardless I am here now and would just like to say cheers for a fantastic post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read through it all at the minute but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the awesome job.

    SvarSlett