Christmas Countdown

torsdag 5. november 2009

"Utfordring"

"Du som laga så mykkje rart - lag nåkka a den her", sa en av guttene på jobb til meg etter at vi hadde fått fruktkurv levert en dag. Plastkoppen hadde vært frukt og nøtter i, og har hull i lokket. Jeg snudde og vendte og spekulerte ganske lenge på hva jeg skulle få til (kunne jo ikke si at dette har jeg ikke fantasi til...) Da jeg så en dag dreiv og rota i ei skuff og leita etter hyssing kom ideen - selvfølgelig kan jeg lage fruktkoppen til en "hyssingholder"! Ikke var det spesielt vanskelig heller. Jeg bare målte koppens omkrets i over- og nedkant og høyden på den, og klippet til kartong som jeg dekorerte litt og festa til plasbegeret med dobbeltsidig tape (terrifically sticky), og festa så litt blonder og blomster hest og her. Vips - ferdig!
?Søt - hva?

1 kommentar:

  1. Thanks for the post, is there any way I can get an email whenever you make a new article?

    SvarSlett