Christmas Countdown

onsdag 11. november 2009

Tålmodighetskort

Gullfarget utside - for det synes jeg passer litt når det er jul...
Kortet utbrettet, sett ovenfra.
Ser at det kunne vært pyntet litt mer, men det er bare såvidt det
kan brettes sammen med den pynten som allerede er der.


Blomster, blonder, bånd, bilder, brads, mønsterpapir, glimmermist og stempel tror jeg er det hele


Vet nå ikke helt om det krever så mye tålmodighet å lage slike kort - det tok litt mer tid enn å lage et vanlig 6X6-kort, ja, men jeg koser meg med å lage kort så da synes jeg ikke det gjør noe at det tar litt tid :)




1 kommentar:

  1. Hello! Do you know if they make any plugins to help with SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good gains. If you know of any please share. Thanks!

    SvarSlett