Christmas Countdown

tirsdag 14. desember 2010

Lysesker



Ideen til disse lyseskene fant jeg i siste Magnolia Ink magazine - jeg syntes de var sååå søte.
Jeg har brukt batterilys i dem, det tror jeg skal være ganske trygt...
Synes Magnoliastemplene passet godt til denne bruken (også).
Det er i grunnen ikke store kartongbiten en trenger til disse eskene, og morsomme å dekorere er de også.

Disse er ikke til noen utfordring eller tiltenkt noen som gave, jeg har rett og slett bare laget dem for å kose meg :)

1 kommentar:

  1. I'm also commenting to let you know of the impressive encounter my cousin's girl gained checking your webblog. She learned lots of pieces, which include what it's like to have a marvelous helping spirit to let certain people with ease comprehend several hard to do subject matter. You truly exceeded readers' expectations. Thank you for producing these practical, healthy, educational as well as fun tips about this topic to Gloria.

    SvarSlett