Christmas Countdown

lørdag 4. september 2010

Høstfarger



Jeg hadde nok lest reglene for dårlig hos Scrappehuset. Deres utfordringer kan ikke kombineres med andre utfordringer, så nå har jeg slettet forrige bidrag hos dem. Trist, ja, men jeg er da slett ikke ferdig med å la meg inspirere av høsten, jeg.


Jeg har flere ideer i hodet :)




Dette har jeg laget (i dag), og legger det spesielt til utfordringen hos Scrappehuset, og ingen andre :)


Utgangspunktet var et osteglass - behørig vasket og rengjort, før jeg fant fram papirer, blomster, stempler, akvarellblyantene og annet stash i høstfarger.




Jeg ble ganske fornøyd med resultatet, og sitter nå og spekulerer på om glasset skal fylles med Polkagriser eller Multedrops (fra Monicas Godteributikk i Bodø)...


(Begge deler er jo så gode :D)





Jeg tror jeg fyller det med Polkagriser og gir det bort, jeg . . .


6 kommentarer:

  1. Huff,så kjedelig da:( Ikke lett å få med seg all informasjon alltid;)
    Men dette glasset ble i alle fall skikkelig flott♥ Synes utklippet stempeltrykk er super dekor:)

    SvarSlett
  2. Synd du ikke hadde fått med deg dette punktet i reglene våre, men utrolig fint at du hopper ut i det og lager flere ting til utfordringene våre.

    Denne ble jo knallflott!
    Høstlig og kul.
    Med sjarmerende motiv! :D

    SvarSlett
  3. Jeg synes det er så flott at du lot deg inspirere til å lage noe annet jeg! Knallflott glass!! Mottakeren MÅ jo bli glad for dette!
    Kortet du lagde, ble jo helt knall det også - og så fikk du jo lagd ett kort selv om du ikke ble med på utfordringa med akkurat DET! Positivt åkke som!
    Tusen takk for dette stilige bidraget iallefall, kun for oss:0)

    Ha enstrålende helg videre!!

    SvarSlett
  4. Det var et kjempeflott glass du har dekorert med høstens farger. Jeg ville blitt kjempeglad om jeg fikk et sånt stappet med polkagriser.

    Takk for at du er med på utfordringen vår.

    Iselind

    SvarSlett
  5. Tusen takk for bidraget!

    Herlig glass altså, kjempefint med den blonden rundt kanten på lokket. Polkagriser var en god idé, det er en heldig mottaker som får en slik liten lekker høstgave :)

    SvarSlett
  6. One thing I'd really like to touch upon is that weightloss system fast can be performed by the suitable diet and exercise. Ones size not merely affects appearance, but also the quality of life. Self-esteem, major depression, health risks, in addition to physical skills are damaged in excess weight. It is possible to do everything right whilst still having a gain. If this happens, a medical problem may be the perpetrator. While an excessive amount food and not enough work out are usually guilty, common medical ailments and widespread prescriptions can certainly greatly add to size. Many thanks for your post here.

    SvarSlett