Christmas Countdown

mandag 22. november 2010

Julekortarrangement hos Vintage Udfordring 7

Dette er siste innlegg til Vintage Udfordrings Julekortarrangement.
Det er til Ingveigs utfordring " lav et gråpapirposekort som i Ingveigs tutorial".
Å lage posekort er noe jeg kun har prøvd et par ganger tidligere, så det må i sannhet sies å være en utfordring for meg :)
Men Ingveig hadde forklart det hele så godt og enkelt, at det var bare gøy å lage!
Jeg har brukt vintage glans, spellbinder, stempler, punchet og distresset - kort sagt HYGGET MEG med dette!
Spurven, fra Crafty Secrets, er han ikke skjønn!

2 kommentarer:

  1. Å for et fint posekort du har laget - likte veldig godt fargene du har brukt ! Hyggelig at du likte utfordringen min på Vintage Utfordring og takk for deltagelsen. Hilsen fra Ingveig

    SvarSlett
  2. Wonderful blog! Do you have any suggestions for aspiring writers? I'm planning to start my own website soon but I'm a little lost on everything. Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm totally confused .. Any suggestions? Cheers!

    SvarSlett