Christmas Countdown

lørdag 17. juli 2010

Heddas kort

Da jeg satte meg inn på arbeidsrommet for å lage kort, ville Hedda (9 år) være med og lage kort hun også. Hun så også Trykkpressa's fine "sommersykkel"-bilde. Hun skjønte ganske greit hva det ville si å la seg inspirere av et bilde. Jeg regner med at hun med dette kortet er inspirert både litt av sykkelbildet, og litt av mamma'n. Men med på utfordringen, DET skulle kortet.
Hedda valgte å bruke et Magnolia-stempel, som ho farget med ProMarkers.
Blomstene er fra Prima.
Ellers har ho brukt samme papirer og stempler som jeg har gjort på mitt kort.
Kartongen er fra Bassill.
Innsiden av kortet (veldig mammainspirert).
Baksiden av kortet, med Heddas "signatur".

3 kommentarer:

  1. Kjempefint og stilrent kort =) tilda var bare så fin =)

    klem fra Marielle j

    SvarSlett
  2. Flott bidrag, Hedda! Ser helt klart at du har blitt inspirert :)

    Åshild
    Ett trykk

    SvarSlett
  3. I'm really enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme? Great work!

    SvarSlett