Christmas Countdown

tirsdag 6. april 2010

Utfordring hos Nordsalten hobbyklubb

Jeg har laga et kort til utfordring #4 hos Nordsalten-hobbyklubb.
Her er skissa vi skulle jobbe etter:

Jeg har prøvd å følge skissa ganske strengt, og laget et bursdagskort.
Materialer jeg har brukt er:
Bassill kartong: Grønn, mørk og lys beige
Bristolboard til stempelmotiv
ProMarkers til fargelegging
Martha Stewart kantpunch
Tekststempel "Happy Birthday" fra Inkadinkado
Jenta er et digimotiv fra http://sliekje.blogspot.com/
Øvre innside er stemplet "tilfeldig" med "Happy Birthday"-stempelet-
Nedre innside har fått et felt, stanset ut med Spellbinders, hvor det er pless til å skrive en liten bursdagshilsning.
På baksiden har jeg bare satt på en liten etikett, festet med 3D-puter, hvor jeg har festet en charms hvor det står "Made with love".

6 kommentarer:

  1. Kjempeflot kort, likte motivet! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort du har laget!! Enkelt og greit rett og slett...

    Takk for at du deltar på NsHk`s utfordring denne gangen...

    -Gro-
    aka Plundis

    SvarSlett
  3. Dette var kjempefint.. motivet var veldig søtt =)

    likte fargene.

    Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.

    benytter sjangsen til og legge meg til som følger med det samme jeg er her inne.


    klem fra marielle

    SvarSlett
  4. Ååå for ett fint kort og ett nydelig stempel!
    Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Hei du. Jeg har lagt en award til deg på bloggen min ;)

    SvarSlett
  6. Hello there! Would you mind if I share your blog with my twitter group? There's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

    SvarSlett