Christmas Countdown

torsdag 14. januar 2010

Bocca!

Jeg har lenge hatt lyst til å lage en slik innpakking til sjokolade, uten helt å ha funnet inspirasjon til det. Den kom da jeg fant de store Boccaplatene :D
Jeg synes litt mørke brune og gyldne farger passer til den sjokoladen. Litt gull må man ha, så jeg blanda gullmaling med vann i ei lita sprayflaske og spraya på blomstene (litt plunder før jeg fant konsistensen som kunne komme gjennom spraytuten og likevel synes godt nok på blomstene...) Har også brukt (ganske mye) glimmermist og distressink.

3 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig! Det der var fint altså! Jeg har lagt med til som følger hos deg jeg, også håper jeg at du har lyst til å sende inn en søknad til oss ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig!!!! Blomstene var helskjønne og nok et nydelig bilde.

    SvarSlett
  3. Thanks for your post. I have constantly observed that a lot of people are eager to lose weight since they wish to appear slim and also attractive. Nonetheless, they do not constantly realize that there are many benefits to losing weight in addition. Doctors say that over weight people have problems with a variety of conditions that can be directly attributed to their particular excess weight. Fortunately that people who are overweight and also suffering from different diseases can reduce the severity of their particular illnesses simply by losing weight. You are able to see a progressive but marked improvement in health when even a small amount of fat loss is attained.

    SvarSlett